picture

picture

2015. szeptember 9., szerda

Újra láttam

  Újra láttam az én hercegnőmet. Még mindig olyan rövid, és olyan rendezetten kócos a szőke haja, talán kicsit magasabb is lett, de az biztos, hogy ugyanolyan lenyűgöző. Gondolom ismerőssel beszélgetett, de én azonnal megismertem; fekete kabát volt rajta, kopott színű fekete farmer, és szemüveg. Szexis volt, amint eljött attól az ismerőstől, telefont emelt a füléhez, és szemüvegén keresztül a szemembe nézett. Éreztem, hogy elpirulok, ő pedig mosolygott.
  Már elballagott, nyáron leérettségizett, azt hittem soha többé nem látom életnagyságban, és hogy elkezdődött a suli, két hét sem telt el, máris belenézhettem azokba a hihetetlen zöld szemekbe.
  Minden egyes alkalommal megbabonáz, szemérmesen mosolygok felé, és ő is rám.. hihetetlen egy érzés, de minden pénzt megér, hogy láthatom. Alig pár pillanat volt, amíg elment előttem.
  Már máskor is örültem neki ennyire, de a hang és a gondolat, hogy pont az a dal kapcsolt be a telefonomon, fülesen keresztül, amit hozzá kötöttem... Phill Collins-tól a Can't stop loving you. Mindig eszembe jut erről, ahogy fut a labda után, arca kipirul, mosolyog, magával ragad az egész nő.
  Ez szerelem lehet?

2015. szeptember 9.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése