picture

picture

2015. július 24., péntek

Meseszép szerelem +18 travi

  Monica nem sietett, csak nézte a bakancsa orrán a vízcseppeket, ahogy a lakkozott műbőrön csorog le a víz. Kezei mélyen zsebébe dugva, nadrágja már átázott, pulcsija is hasonlóan járt, kapucnija a fejére tapadt.
  Éjszaka volt, a sikátorban semmit nem lehetett látni, a zuhogó esőben pláne... csak a fehér csíkokat, amiket a zuhanó cseppecskék húztak maguk után. Eső. A lány ezt szerette, ilyenkor csend volt körülötte, mindenki a házában kuksolt, párás volt az ablaka, ahogy kifelé tekintgetett, gondolva a napsütésre, vágyódva a kinti játékra. Szeretett esőben egyedül mászkálni, mindig egyedül volt; szülei régen elhagyták, nagybátyja nevelte, amikor időt tudott szakítani rá a munka és a sörözés mellett. Nem könnyű fuvarozni azt a sok dolgot, a korán kelés, későn fekvés...
  Bumm...
  Összevillant a szemük... Zöld volt, mint egy béka, de csábos ajkak, az arcára tapadt a haja, kapucnija alatt kissé elkenődött a sminkje, és nem is mosolygott. Monica megállt egy pillanatra, nézte azt a valakit, akivel ennyire összefonódott... pillanatnyilag csak a tekintetük. Az a tipikus első pillantás, amitől az embert leveszik a lábáról, legyen az akárki, ha egyszer sikerül neki, rabul ejti a legvadabb, legmegzabolázhatatlanabb szívet is. Monica-ét nem volt nehéz, csak senki nem akarta, mert sosem tudták megmondani róla, h fiú, vagy lány. Folyton azok a méretekkel nagyobb ruhák, amiket a nagybátyjától nyúlt le, a szakadt, kopott cuccok, a katonai hátizsák, a rövid haj és erős karok. Egy fiút is simán megver... volt rá példa, mikor az a bunkó srác beszólt neki... az a felképelés egy erősebb férfit is a padlóra küldött volna, de ez a kis suhanc végigcsúszott a folyosón tőle. Nemhiába, alig volt egy-két barátja iskolán kívül, a suliban is csak egy srác, akit folyton nyaggattak.
  Ez az idegen az esőben valaki más volt. Idegen, de vonzotta az a tekintet, ahogy némán nézték egymást, a lányon átfutott a hideg.
- Nem ismerlek valahonnan? - kérdezte halkan, mire az idegen szégyenlősen elfordult. Nem ment tovább, csak állt a járda szélén és nem mozdult.
  Jött egy autó, lehajtotta az ablakot és egy férfi szólt ki belőle:
- Mennyi a tarifa, Kiscicám?
  Egy prosti?  Egy egyszerű kurva tekintete fogta meg ennyire? Biztos tőle is akart valamit, talán egy kis csajos kaland éjszakára, aztán sminkelés, körömlakkozás, párnacsata... naneeee! Ő nem ilyen. Pláne, hogy egy prosti...
  Monica megrázta a fejét, és elindult a sikátor felé, ahol a tűzlépcsőn mászott fel a lakásba.
  A prosti viszont, mielőtt beszállt volna az autóba, visszatekintett a lányra.
*
Viktor

  Az az idegen felülmúlja minden álmom... de szerintem Monica volt, ő lakik errefelé. A város legszarabb helye, ahol alig fordul meg valaki, pláne helyes pasik.
  Amint beszálltam abba az autóba, tudtam, hogy nyert ügyem van arra az estére, alkalomra, hívják, aminek akarják. Ha már egy pasi prostit keres, biztos sok pénze van, drága cuccai, amiket ha ellopok, simán lehet egy kis pénz otthonra. Basszus, a számlákat sem fizettem még be...
- Szóval, mennyiért maradsz velem egész éjszaka? - kérdezte az az érces hang mellettem, akiből alig láttam valamit: sötét póló, talán, a nadrágjából semmit, keze puha volt, amint végigsimított harisnyával borított combomon.
- Transzi vagyok. - motyogtam, de nem szégyelltem magam, simán nem akartam, hogy felpofozzon.
- Az nem baj, sosem volt még dolgom eggyel sem. - mondta kedvesen. - Ha kibírod, akkor maradhatsz egész éjjel. Csak mond, mennyiért!
- Egy százas. - Istenem, ennyi pénzt még sosem kaptam... pláne egész éjjelre. Egyenlőre nem látszik durvának, de nem akarom elkiabálni, majd kialakul. Az a százas futja pár számlára, és kaját is tudok venni. Öcsihez viszont reggelre vissza kellene érni, hogy bekísérjem az oviba.
- Okés, de nem fogsz aludni! - Két kézzel tekerte a kormányt, szexisen, kinyitott tenyérrel, figyelte az utat, és ekkor tűnt fel, hogy szemüveges. Szexis, téglalap alakú, keskeny, talán kék lehet a kerete. Haja rövidre nyírva, arca borostás, és igen, fekete volt a pólója, ami a mellkasára simult. Dögös volt, alig bírtam róla levenni a szemem.
  Egy kertvárosi részbe parkolt le, kiszállt, de nekem beragadt a biztonsági övem. Rángattam picit, de nem akart engedni, mire a pasi beszólt, hogy igyekezzek.
  Nyüszítettem picit, mire átjött az oldalamra, kinyitotta az ajtót, és behajolt... Bal válla a mellkasomhoz ért, vagyis a melltartómhoz, illata férfias volt, talán arcszesz, de már majdnem csorgott a nyálam.
- Így kell! - azzal kattant a zár és már suhant is az öv a helyére. Kiszállt és nyitva tartotta nekem az ajtót, és rám mosolygott.
  Ez csak munka, nem kell komolyan venni! - intettem magam rendre, de alig bírtam magammal.
  Az utcai lámpa fényt tárt a garázsajtóra, a bejárati ajtóra, ami hófehérre volt festve, fordult a kulcs és már fel is kattintotta a benti lámpát; elegáns, jól berendezett legénylakás, rend volt, amin meglepődtem, de a TV szólt. Lerúgta a cipőjét és eltűnt a hűtő mögött, a bárpult mellett.
- Kérsz valamit inni? Üdítőt, vagy valami töményet? - kérdezte udvariasan. Ez a pasi sok meglepetést fog még nekem okozni!
- Egy pohár üdítő jól esne, köszönöm. - álltam a... nem is tudom, hogy ez most a hall, a nappali, vagy már a konyha. Mindenesetre, fogtam a táskám, álltam és bámultam magam elé; a tükröt, ami mellé fel volt akasztva a kabátja, az esernyője, táskája, pár inge, alatta sportcipő, cipős doboz.
  A kezembe nyomta a hideg baracklevet, amitől kicsit megnyugodtam. A kezem nyirkos lett, de egy szuszra megittam, kissé elkeseredett a szám, de jól esett.
- Mennyire vagy tapasztalt? - kérdezte, hangja megváltozott. Határozottabb lett, fogott egy üveg vizet és betessékelt a TV elé a kanapéra.
- Van gyakorlatom, és ügyes vagyok. - jelentettem ki, de a mondta vége elhalványult, mert kikapta a kezemből a táskám és az egyik fotelbe dobta. Megragadta a vállam, és lenyomott a kanapéra.
- Akkor nézd meg, mit csináltál! - a fejemet az ágyékára húzta, éreztem, hogy már félig kemény. Megrészegített a pillanat, és farmeron keresztül harapdálni kezdtem, ő csak fogott, és szorítani kezdett. Kezeim a combjait simogatták, az én szerszámom is kezdett keményedni.
- Szopj már, te kis kurva! - sziszegte a fogai közt, mire kicsatolta az övét, és nadrágja a földre csúszott. A boxert én toltam le, farka a számra pattant, makkját azonnal szopizni kezdtem. Szívogattam, nyalogattam, a nyelvem lecsúszott, a golyóit is nyaltam, lefetyeltem, közben vertem is neki. Újra bekaptam, tövig húzott rá, és mire elhúztam a fejem, öklendezni kezdtem... a farka nagyobb, mint amit megszoktam. Édes volt, az előnedve vékony szálat húzott a makkja és a szám között, de amint megnyugodtam, újra nyalni kezdtem.
  Két kézzel ragadta meg a fejem, kefélni kezdte a szám. Becsuktam a szemem, hátha arcra akar élvezni, de a számba lőtt mindent, a torkomra. Reflexből nyeltem a nedvét, alig éreztem, milyen az íze, ő csak felhördült, hangosan szuszogva simogatta a fejem, majd kihúzta a farkát, amit gondosan leszopogattam, minden csepptől megtisztítva.
  Kissé megizzadtam, a melltartóm alatt éreztem, hogy csorog a víz, hosszabb, fekete hajam az arcomra tapadt.
  De a férfi a szemembe nézett.
- Ügyes kislány vagy! - és megsimította az arcom. - Nem kell ez rád!
  Azzal kezével letörölte a sminkem. Nem volt sok, csak egy kis púder, fekete szemceruzával vont pár vonal, és pici rúzs.
- Nélküle szexisebb vagy! - felállított, a lábaim elzsibbadtak, de megragadta a fenekem, és nyelvét a számba dugta. Hihetetlen forróság járt át, amint testéhez préselődtem, mindkét karjával szorosan fogott, egyik tenyere becsúszott a ruha alá, a fenekemhez, belemarkolt, aztán két kézzel kissé széthúzta. Ekkor mintha orgazmusom lett volna, magömlés nélkül.
  Leült a kanapéra, és a lába közé húzott, de mivel egy cipzáras egyberuha volt rajtam, nem tudott sehol a bőrömhöz érni. Hátat fordítottam neki, mire lehúzta a cipzárt, kicsatolta a melltartóm is, majd kissé kisegítve, de hagytam, hogy lehámozza rólam a ruhám. Éreztem, hogy a derekamon is megjelent a forró izzadtság, amit egyik tenyerével eltörölt, majd puszikat hintett rám... előrehajoltam, bepucsítva neki, a fenekemet is puszilgatni kezdte.
  Átkarolta a hasam, és a lábai közé húzott, hogy üljek le, így elérte a nyakam is a csókjaival. Lehunyt szemekkel, nyüszögve, félre billentett fejjel élveztem, hogy csókol, az övé voltam...
- Tudsz lovagolni? - nyögte.
- Aaah, igeeeen. - nem tudtam mást mondani.
- Beléd akarok élvezni! Meg akarlak baszni, nagyon keményen! - annyira szorított, majdnem összeroppantotta a mellkasom, a fenekem már ritmusra járt, ő újra kemény volt.
  Pillanatok alatt felpattantam, letépte a tangát, és a combjaira ültem, a farkához nagyon közel, csak nézett tágra nyílt szemekkel, amint a mozgásom tökéletesen olyan volt, mint egy hivatásos nőé. Húztam párat a farkamon, az egyik keze a fenekemre csúszott, másikkal a farkát igazította, ám a nyál már eléggé megszáradt rajta.
- Így nem fog bemenni... - nyögtem, de nem érdekelte; beleköpött a tenyerébe és a farkára kente az összeset. Makkjával masszírozni kezdte a lyukam, egyre jobban élveztem ezt az egészet. Feszített picit, ahogy becsúszott a hegye, de elengedtem magam, mire feleszméltem, tövig ültem a szerszámába.
- Ez az, mozogj! - biztatott, kezei a combjaimon pihentek.
  Lassan kezdtem, csípőből, hogy minél kintebb csússzon, aztán beljebb, újra ki, és megint tövig. Fokozatosan nyögött, szaporábban szuszogott, szemeit lehunyta, de észveszejtően szexis volt, szemüvegben, kezei már a fenekemen voltak, és ő is adta a tempót.
  Nehezen bírta visszafogni magát, feltartotta a fenekem, és így kefélt percekig...
  Magára húzott, ameddig csak bírt és hangosan felhördülve belém engedte a magját. Nem tartotta magát sokáig vissza, szorított újra, és bennem maradt picit. A mellkasára húzott, ráfeküdtem, és finoman megcsókolt.

2015. július 24.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése