picture

picture

2015. április 3., péntek

Olcsó gyönyör 2 +18 bi

Nem szántam ennek a résznek folytatást, de egy kedves barátom meggyőzött, és ezt most csak neki ajánlom! Lala 4ever <3

  Borzasztóan éreztem magam a történtek után, gyötört a lelkiismeret furdalás, azt hiszem szerelmes is lettem ebbe az Ördögbe. Vele keltem, feküdtem, barátnőmnek is csak róla meséltem, otthon a csapból folyt. A suliban viszont alig tudtam ránézni.
  Néha, mikor rápillantottam, láttam, ahogy mosolyog, de az csak pár pillanat volt. És ahogy fehér fogai közé keresztben fogta a tollát egyik nap, mikor arrébb vitt egy széket... Ez az eset nagyon felizgatott. Órán kerestem a tekintetét, próbáltam rá mosolyogni, de ő széles, gúnyos vigyorral nézett az osztályomra minden egyes alkalommal. Ha engem meg is szólított egy-két kósza felmérés miatt, hűvös volt velem, mintha olyankor jeges szél fújt volna az arcomba, kék szemeitől remegni kezdtem, pedig semmit sem mondott, nem volt a szemében semmi.
  Féltem tőle és kívántam. Nedves tangával mentem be az óráira, akkor is megijedtem, amikor egy tévedésből adódóan benyitott egy irodalom órámra.
  Az a fiú is eszembe jutott sokszor, ki lehet, miért volt ott?
  Egy alkalommal elegem lett. Nem ez bátorított fel, hanem hogy megint a szobája felé kellett mennem és mereven jött ki, zárta az ajtót maga mögött. Amint észrevettem, megálltam mellette, szemébe néztem és azonnal tudta mit akarok. Nyitotta az ajtót, beengedett.
- Miben segíthetek? - kérdezte udvariasan.
- Tudni akarom, mi volt az a múltkori! - sosem mertem még egy tanárommal sem így beszélni, de ő most megérdemelte.
- Ffogalmam sincs, de hidd el, hogy nem akartam. Így alakult, és kész. De remélem nem bántad meg! - gúnyos vigyorra húzta a száját, remegtem.
- Mit nevetsz? Nevet? - nem tudtam, hogy tegezzem, magázzam, vagy most egyáltalán fiú vagyok, vagy lány. Ő csak jött egyre közelebb, és megcsókolta a nyakam.
- Milyen jó illatod van! - súgta. - Meg fogsz őrjíteni, megint!
- A testemet kívánod?
- Igen, kívánlak, mint egy őrült!
  Megragadott, a fenekemet és feltett az asztalra. Leszaggatta rólam a ruhám és a bugyim, nem volt kíméletes. Ezek után nem csókolt meg, csak a bimbóimmal jászadozott, hol a kezével, hol a szájával. Dörzsölgetni kezdte a csiklómat, a puncimat, ami azonnal nedves lett, ahogy hozzám ért. Láttam a merevségét, hogy ott ágaskodott harmatos puncimnál.
  Hideg volt a keze, amint belém tolta két ujját, de azt hittem, meggyulladok, annyira felhevültem.
- Mondanom kell valamit! - lihegtem. Ekkor elengedett, a szemembe nézett, és nem ért hozzám egy ujjal sem. Megragadtam a pólóját és újra közel húztam magamhoz.
- Féltékeny voltam minden lányra, akik veled beszéltek! Azóta nem néztél rám, csak ócsároltál minden alkalommal. Bántottál vele, de nem tudom miért! Nem mondtad ki a nevem, de tudtam, szeretlek, kívánlak, és akarlak újra és újra!
  Megcsókolt, belém tolta merev farkát és vadul lökni kezdte. Mozgott és csókolt, szájával érzékien, faszával csak úgy döngetett.
  Átkaroltam a nyakát és sikítani akartam az élvezettől, mert baromi mocskosnak éreztem magam... pont vele szexelni, mikor hány, meg hány jobb, szexibb tanárom van nála. De nekem Ő kellett.
  Az asztal mozogni kezdett, a falnak ütközött, ahogy engem is lökött, de egyszer csak szipogásra lettem figyelmes az ajtó felől.
  A fiú állt ott, a tusoló és a szoba közti ajtófélfának támaszkodva, szemei vörösek, szívta az orrát, de most fel volt öltözve.
- Máté! - morogta a tanár, mire kíszállt belőlem, felrántotta a nadrágját és odament a fiúhoz.
  Én még mindig ott ültem az asztalán széttárt lábakkal, nedvesen, két ujjamat tövig csúsztattam magamba, amikor megláttam, hogy a fiú megcsókolja  a tanárt, majd félrelöki, és beáll a lábaim közé. Elővette kemény farkát és tövig merítette belém, azt hittem elájulok közben. Csupasz golyói hangosan nekicsapódtak a fenekemnek, melleim a kezeiben voltak, a tanár pedig csak folyatta a nyálát.
  A fiúnak minden centijét éreztem magamban, olyan mélyen, mint még soha senkit. Rám nézett, barna szemeiben elveszettnek éreztem magam. Haja már csatakos volt, de csípője ugyanolyan gyorsan lökte, mire megcsókoltam. Szorosan átölelt, a nyakamba lihegett, és belém élvezett. Kettőt-hármat még lökött, körmeimet a húsába vályva én is elmentem.
  Egy utolsó csókot adtam neki, mielőtt kihúzta belőlem a farkát, és azt mondta:
- Várj meg!
  Próbáltam felvenni a ruháimat, de a tangát esélytelen volt, annyira elszakadt. A nadrágomról elszállt a gomb, ezért az övemmel fogtam össze, alatta egyértelműen nem volt semmi.
  Máté letérdelt a tanár elé, aki kettőt húzva a srác szájába célzott. A fehér, ragadós spermával a szájában jött oda hozzám, megint megcsókolt, de most az összes geci az én számban volt. Mindet lenyeltem.
- Nagyon rosszak voltatok, ezért büntetés jár! - szólalt meg a tanár, majd mindkettőnket letérdeltetett maga elé. Amíg verte a szerszamát, felváltva simogatta az arcunkat, mi közben Mátéval csókolóztunk. Szorosan fogtuk egymást, ő a fenekemet, és a farkát markolásztam, a tanár pedig az én melleimet szorította.
- Csukjátok be a szemetekeee... - azzal a tanár finom, fehér gecije az arcunkon landolt. Lassan, érzékien lenyalogattuk a másikról, a férfi felhúzta a nadrágját, rendbe szedte magát, majd letette a kulcscsomóját az asztalra.
- Mosakodjatok meg és irány kifelé! Látni sem akarlak, egyikőtöket sem!
  Mátéval a tusolóban újabb csókcsatát vívtunk, nem akartuk elengedni a másikat. Amint befejeztünk mindent, kézenfogva mentünk ki a suliból.
- Van kedved holnap moziba jönni? - kérdezte. Meglepett rendesen, de igent mondtam.
- Akkor holnap! - azzal lefordult egy mellékutcába.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése