picture

picture

2015. január 6., kedd

Dereknek

Ronita

  Ez már a második alkalom volt, hogy álmomban voltam várandós... Derektől. Azon az estén valahogy más volt, nem csak szexre utazott, sőt, mondhatni gyengéd volt.
  Karjaiban vitt az autótól a hálószobáig, kevés alkalommal hagyta el a szemkontaktust, és sokszor csókolt, finoman, mintha valami érték lennék számára. Ezt eddig sosem éreztem, és nem is adott okot rá, de ha belegondolok, nem mondta még. Őszintén, nem is várom Tőle, azonban néha jól esne, ahogy a becézgetései, simogatása, erőteljes hangja. Ha telefonál, szinte dorombol, aztán egyik pillanatról a másikra megkeményedik a hangja, gyorsan pörög a nyelve, majdhogynem dadog, mert annyi mondanivalója van, hogy a beszéde alig bírja követni. És amikor nekem kéne valamit mondanom az ő megjegyzésére, csak nézek barna szemeibe, mintha valaki fejbevágott volna olyankor, a csillagokat látom, a szám pedig csak formálja a szavakat, de egy hang sem hagyja el.
  Most sem tudtam mit mondani, gyertyák voltak mindenhol, sejtelmesen táncoltak apró lángocskáikkal a sötét szobában, az éjjeliszekrényen egy cserépből párolgott valami finom illatú olaj. Az ágyon a legfinomabb selyemlepedő, a díszpárnák, és egy ruha. Ez nem is ruha, inkább valamiféle fűző, tiszta csipke, néhol átlátszó, ráadásul fehér. Ahogy megláttam a mosolyt szája szélén, azonnal tudtam, mit akar.
  Mire visszaértem az ágyhoz, valamiféle zenét tett a lejátszóba, azt hiszem George Michael Father Figure-jét. Abban a boxerben ült az ágy szélén, ami rásimult izmos combjaira, kerek fenekére, egyetlen szőrszálat sem takart maga alá, ugyanis alig volt néhány pihe. Az a szexis csík sem volt a köldökétől a boxer alá, sem egy aprócska szál a mellkasán. Mint egy tininek, még az arcán is csak alig érezhető borosta volt, bőre tetoválásoktól szüzen csak azt várta, hogy rávessem magam.
  Szíve egyre gyorsabban és hevesebben dobogott, arca kipirult, nagyokat nyelt, miközben nyitott szájjal vette a levegőt. Megfogtam kezeit, és hátat fordítva neki, mozgatni kezdtem körbe-körbe a csípőmet. Tudtam, hogy fel fog állni, ezért gyorsan magam köré fontam erős karjait, fenekemet az ölébe nyomtam, közben ő is elkezdett mozogni. Nemcsak romantikus volt, őrjítően szexis is a gyertyafényben, zenére. Csókolóztunk is, de ő ekkor ült, én pedig az ölébe ültem, lábaimat szorosan dereka köré fontam, ő pedig csókolt tovább. Ékszerszerű barna szemei fátyolosak voltak a vágytól, kezeivel folyton simogatott.
  Amikor hanyatt löktem, megremegett, mint aki fázik, pedig teste forró volt szenvedélyétől. Szerszámának hegye kibújt boxere alól, ezért lehúztam a fehérneműt, ne legyen útban! Mellkasa emelkedett és süllyedt, amilyen gyorsan kapkodta a levegőt, mielőt megízlelhettem volna farka hegyén azt a pár cseppnyi édes nedüt. Helyes kis golyóin volt pár szál szőke szőr, de az aztán semmi vizet nem zavart, mikor a makkja már a számban volt.
  Markolta a lepedőt, amint szerszáma egyre mélyebbre és mélyebbre csúszott a számba, ám csalódására tövig nem tudtam bekapni. Először csak a számmal, majd a kezemmel is segítettem, húzogattam, kínoztam, meddig bírja.
  Az volt a szerencsém, hogy nem sokáig kellett várnom; Derek rámfeküdt, és a fűzőt egy az egyben leszaggatta rólam. Vagyishát középen megfogta és egy erős rántással... sikított a csipke, ahogy én is egy kicsit, de hiába.
- Ezért kár volt pénzt kidobni! - jegyzen meg kicsit epésen.
- Neked ezt is megtettem. - melleim közé csókolt, én azonnal simogatni kezdtem a tarkóját. Fogalmam sincs, hogy ez miért van, de olyan, mint amikor a pasi nyal, tuti, hogy bedugja az egyik ujját is.
  Teljesen úgy, ahogy Derek. Nyáltól úsztam nemcsak én, a lepedő is, és az ő egyik keze is, míg a másik valahol a lába között kalandozhatott.
  Mindezek után rámfeküdt, kis csuklóimat lefogta a fejem fölé, ujjait a,z enyém közé fűzte, és belémhatolt. Gyengéden csinálta, élvezett minden egyes centit, ahogy újra és újra meghódít, gyorsít, aztán lassít, én pedig vágytól égve ölelem magamhoz.
  Azt is szereti, ha letérdelek elé, fenekemet az ölébe tolom, ő pedig térdelve illeszti be szűk puncimba kőkemény farkát. Ekkor erősen megszorítja a derekamat, és gyorsan, nagyon gyorsan mozgott,  annyira, hogy majdnem elájultam. Rádőlt a hátamra, markolta egyik kezével a csípőmet, másikkal a melleim között simogatott, majd hatamlmas nyögéssel élvezett belém.
  Nem hagytam annyiban; hiába feküdt le, egyik keze a feje alatt, szexisen, másikat ágyékára tette, húzott rajta párat, aminek hatására utolsó cseppjeit préselte ki magából. Finoman lenyaltam, majd kimentem a mosdóba.
- Ugye még nem akarsz aludni? - tartottam szóval.
- Nem tudom, eléggé elfáradtam...
- Ennyitől? - dugom ki kócos fejem az ajtó mögül meglepetten.
- Egy menet elég szokott lenni!
- Ez csak a bemelegítés volt! - szóltam neki huncutul.
- Mi lett veled? Tudom, hogy ennyire szereted, de velem ne kezd ki így! - először felült az ágyon, amíg ezt mondta, majd felállt, és az ajtóhozjött. Aranyosan bekukucskált, addigra én viszont végeztem, úgyhogy megcsókoltam. Nem tudom, hogy mi lelte, mert ilyen gyorsan nem szokott felizgulni, most viszont láttam, ahogy farka újra erőre kap, és a szemem előtt áll fel.
  Rásegítettem egy kicsit; hosszan nyalogattam a tövétől a hegyéig, Ő még simogatta is magát, amitől ott majdnem elmentem...
  Felvett, hogy lábaimat dereka köré fontam, nyelveink heves csókcsatába kezdtek. Farka egy pillanat alatt tövig süllyedt forró puncimba, Ő pedig felnyögött.
- Ahh, ez... sosem csináltam még így! De nagyon jóóoo... - hangja elcsuklott, miközben mozogni kezdtem. Lassan, hogy minél bentebb érezhessem, de a nyelvemmel elég gyorsan, hogy egyszerre csak az egyik helyre tudjon figyelni.
  Nem bírta volna sokáig, ezért leült az ágy szélére, ölében velem, majd megint hanyatt löktem. Teljesen odaadtam magam Neki; hagytam, hogy markoljon, hogy lökjön, hogy öleljen. A csókok sem maradtak el; hol én csókoltam az Ő testét, hol Ő az enyémet.
  Egy törékeny kis babának éreztem magam, akivel gyengéden bántak, mégis megkaptam azt a vadságot, amit szerettem volna.
  Mindketten az oldalunkon feküdtünk, a fenekem az ölében, és így tett magáévá. Mélyen, hogy minden centijét éreztem, de elég gyorsan ahhoz, hogy elévezzek. Ő is ekkor robbant belém, immáron másodszor. Karjaival szorosan ölelt, néhány puszit hintett a nyakamra és a vállamra, amitől meleg borzongás futott végig rajtam. Velem remegett, pedig nem volt hideg. Befűtött a szenvedélyünk, aminek mocskos nyomait mindenhol fel lehetett fedezni a szobában.
  Így, egymás karjaiban aludtunk el, bemocskolva egymás testét, de egyikönk sem bánta, majd holnap reggel együtt tusolunk!

2015. január 6.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése